49 minuter kvar till julafton!!



eller nu är det 51 minuter kvar men vem bryr sig, firade lite julafton idag med mina kusiner, fick money  (malin like) men imorgon så ska jag öppna alla julklappar på morgonen för att min mamma ska jobba och vi ville inte öppna våra julklappar utan henne. Hahah vill ni att vi lägger upp vad vi fick på bloggen?, vi gör inte det för att skryta och så, om vi ens har något att skryta om men, hahah ni kommer säkert inte ens kommentera ja eller nej, men vad vet jag :P Nej, men nu ska jag titta på film PussPuss malin.

Kommentarer
Postat av: EMMA EDH FÖRFAN :ddddd

jag vill se :D

2009-12-24 @ 09:59:49
Postat av: anonym

jag vill se :P

2009-12-24 @ 10:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0