Anna Anka the one and only

hejjhejj,.

Jahha nu ikväll har man sätt Jul med Anna anka eller vad det där programmet nu heter. Och hon är såå jävla cool!. okej även om hon sa att det ser ut som brunetter är smutsiga i håret, för att vi är brunetter hon anser att alla ska vara blonda, men guuud vad cool hon är!. Hon och du är vad du äter Anna, bakade och då hade dom något pulver som dom använde, som man blir kåt av, hahah jaa och då så fick Anna anka lite pulver på sin kavaj hahh då sa hon : - nu blir min kavaj kåt hahaha ANNA ANKA THE ONE AND ONLY! men seriöst gud vad hon diskrimenared folk i sitt tv-program men det gör inte mig något jag tycker att det är fett kul!

aaa så när vi ändå pratara eller vi jag menar jag, så när jag ändå håller på oh pratar om Anna Anka, så kan vi ju ta ett klipp från serien "svenska hollywoodfruar" där hon var med, men också Maria Montezami & nån Agnes Nicole person var också med men "whatever" henne struntar vi i! Aa men iallfall Maria dårå är ju också sä otroligt cool, på det sättet hon pratar och är, det är så hahha, man kan väll säga att hårfägen säger ALLT!



här har vi henne, the one and only Maria.

nej men nu ska jag fortsätta titta på kvällens långfilm NEXT, handlar om en kille som ser 2minuter in i framtiden, och allt det här med FBI, CIA och jag vet inte PUSSar MALIN.

lite sådär By the way, kollar just nu på nyheterna i Rumänien är det ca.30 minus grader BBrrrrr!  just nu här i Eskilstuna har vi 13 minus och vi tycker att det är Svinkallt om det är typ 2 minus grader , men ajja PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0