GOD JUL ALLIHOPA!!

HejjHejj eller GOD JUL PÅ ER ALLESAMMANS.

iår blev det en rätt ovanlig jul, jag ska snart äta mat, vi öppnade typ alla julklappar på morgonen förutom vissa,  min mamma är på jobbet just nu, och det är tråkigt men vi får leva med det. Hahah vi kollade faktiskt på Anna Anka och hennes vänner istället för Kalle Anka, jag vet inte varför man har ju sett dom där så många gånger.

Japp så på morgonen fick jag en jätte söt väska av min syster, och en kamera och en massa andra grejer men jag vill inte hålla på och skryta eller så.



- Här är en bild på min kamera och på mig, kan inte säga att det är den bästa bilden på mig men den får duga, jaa och OFC skulle jag ha en ROSA kamera!!.



- Min sööta väska, Perfekt till nyår! hahah, älskar min syster!



- Här har vi henne, Anna Anka!



- Såhär ser det ut, utanför mitt fönster perfekt JUL VÄDER!

Nejmen nu är maten klar, HA EN RIKTIG GOD JUL! och det är inte värdet på julklapparna som räknas, det är tanken i det hela.

PUSSPUSS malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0