Malins pyjamas byxor!"

heeej people!

har just kommit hem ifrån tandlärkarn, det tog inte lång tid, gick rätt fort, han tyckte att jag hade fina tänder "THANK GOD". Idag är det den 16 december, 7 dagar kvar till julafton( räknar inte med THE DAY).
USch vad kallt det är ute brr, just nu är det 8- grader hemma hos mig.



- mina pyjamas byxor som jag gjort i skolan, kanske inte de Bästa men I like it.





- mina absoluta favoriter, The one and only malin PANTS, jag har inte gjort dom men jag har köpt dom på ett väldigt speciellt ställe.. typ inte va typ H&M eller kappahl hahah eller Lindex jag kommer inte ihåg.



- hahah jag vet inte varför men jag kände för att slänga in en bild på min säng, det är mer som en soffa tycker jag.  hahah. Fin HUH? ;)


hoppas ni gillart. PUSS MALIN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0