tänk vad mycket som händer i världen



Selena Gomez pratar födelsedags Planer



Hon är en av de största tonårs stjärnorna i världen, men Selena Gomez planerar inte en galen födelsedags fest till hennes 18 födelsedag.

Hon sa till pressen att hon ska försöka "hålla saker lågt" när hennes stora dag kommer i juli.


Jersey Shore tjejerna får lektioner i ordentligt uppförande







För tillfället upptagna med att spela in andra säsongen av deras "MTV hit" , tjejerna från Jersey Shore tog sig tid till att vara med i Maj nummret av "Harper's Bazaar Magasine".

Snooki, JWwow och Sammi fick lektioner i hur man uppför sig ordentligt av "Manhattan Socialite Tinsley Mortimer" - de visar upp sin nya stil i en fantastisk spridning av Danielle Levitt.

Snooki påstår att pågrund av hennes nya "fame-life", kändis liv har hon problem med att gå ut, "jag kan inte gå ut utan att folk lägger märke till mig. Jag går fortfarande till Dunkin' Donuts - men - herregud, det är ett hårt jobb.

Under tiden, har JWoww förbättrat sina bröstimplantat " Jag skulle göra det varje år ifall jag kunde".


Lauren Chockad över Heidi Montags Anklagelser



"The hills" skaparen Adam DiVello är anklagad för sexuella trakas serier av Heidi Montag men Lauren Conrad säger emot.

Den "sweet little lies" författaren sa till pressen att hon kan inte förstå vad Heidi Montag säger och hon är säker på att hon är som man säger "way of base".
Samma som många av mina MTV kollegor och kompisar är jag i full chock av anklagelserna på Adam DiVello. Det är inte bara absurt, men det är också 100 procent utan merit. Adam är en sann proffesionel och underbar person att jobba med.

En MTV källa säger att: "Vi har undersökt frågan och anklagelserna mot Adam DiVello och de är helt falska och ogrundade. Adam DiVello har inte bara skapat The Hills och The City, men han har också lyckats lanserat flera framgånsrika karriärer, Han har också arbetat hårt för att bibehålla en lämplig och respektfull produktionsmiljö."


Demi Lovato: Blodig och skrapad




Medans hon vanligtvis är Perfekt på bild , en ny bild på Demi Lovato har växt fram på sin Twitter sida där hons sitter blodig och skrapad i en sjukhus säng.

Tack och lov så är det en del av hennes skådespeleri gig av ett kommande avsnitt av den populära ABC serien "Grey's Anatomy".



det var allt för mig tack, och ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0