Alvin och gänget 2

Hejjsan!

Japp så idag, eller igår eller vad man ska säga så såg jag Alvin och Gänget 2 och den va ju inte sådär super bra, tyvärr blev lite besviken, Men å andra sidan så var den väldigt rolig så det gjorde filmen bra, men den va ändå lite sådär, och även om jag säger att filmen va sådär så måste ni se den, dom är ju så söta dom där små ekorrarna, men jag måste säga att den var lite sorglig faktiskt, hmm.. men iallafall det är värt att se den, för dom är ju såå sööta PLUs att filmen var rätt rolig, haha.

PUSSPUSS malin.



Namen kolla så sööta, kolla lilla tjockisen ååh vad sööta.



visste ni att det är Jesse Mccartney som gör Thedoers röst, men engelskt tal dårå. hm, det visste jag inte XD

 
Namen kolla. sött.



Kommentarer
Postat av: Neo - Rika barn leka bäst

Svar haha okey :D

Desamma ! <3

2010-01-06 @ 00:57:51
URL: http://kinkyneo.blogg.se/
Postat av: julia

ååååh söta! :D haha

2010-01-06 @ 14:35:16
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0