PRAO!!

HEjHEj var ett tag sedan jag bloggade men ajja som många av er kanske
redan vet så har vi prao denna vecka :D Jag och en kompis (sabina) har
praoat på vilsta sport hotell. Där har vi bla. städat lite, bakat och
varit "servitriser" i resturangen. Vi har väldigt bra arbetstider som är mellan
9 och 3 :) men vi brukar sluta runt 2 eftersom vi är så profsiga haha.
Här kommer lite bilder på vad jag och sabbe hade för oss när
"jobbet" var klart!

Datan f*ckade så ja kan inte ladda upp fler bilder just nu -.- Får bli fler
ikväll puss puss.

Kommentarer
Postat av: Johanna <3

heej, jag måste säga att jag älskar att ni är två stycken med två helt olika personligheter!

2010-05-05 @ 18:16:03
Postat av: sabbee

ALLTSÅ OMG mathiiiiiiii ! JAG SER UT SOM ETT FREAK!!!!!!!! TA BORT xdxdxd... eller... ge mig en glass ! hahahah

2010-05-06 @ 14:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0