!..!..!..!..!

här kommer ....


Taylor Swift pratar om hennes ensamhet



Hon är en av den mest populära sångaren i världen, men Taylor Swift säger att hennes kändisskap har gjort henne mer ensam än nånsin.

Den "Love Story" baben sa till pressen att hon saknar nära vänner och har märkt att hon har blivit en enstöring när hennes karriär exploderade.

"I grundskolan och i högstadiet dissade alla mina vänner mig, så jag var verkligen ensam. På helgerna gjorde jag andra saker som de andra inte gjorde, jag var inte en del av gänget. Jag ville bara spela upp shower och jag tror att det var irriterande för de andra."

"Det är konstigt jag trodde att jag skulle ha mer vänner nu, men jag känner mig bara mindre populär än jag nånsin vart. Min bästa vän är Abigail och vi har varit bästa kompisar sen jag var 15. Jag har aldrig varit populär bland pojkarna. Jag hade min första pojkvän när jag var 15 och vi dejtade i ungefär ett år, men efter det var jag fullständigt singel och är fortfarande.

Robert Pattinson: Lite konstig säger Chris Weitz



Han är en av de mest populära och framgångsrika skådespelarna i sin generation. Men Robert Pattinson har stämplats som "en knäppis" av en tidigare kollega.

Regissören av Twilight Saga: New Moon Chris Weitz berättad för TIME Magazine att "Remember me" skådespelare är konstiga "men i sitt bästa skick".

Weitz beskrev Pattinson som en person som hellre vill sitta i hörnet av en pub och prata med sina vänner än att göra röda mattan events och intervjuer.

Men Chris överöste också Robert med beröm och påpekar att "vi inte har sett en tiondel av vad han kan göra på skärmen."

Taylor Momsen : Bamboozle Babe



Hon tar hennes punk outfit till New Jersey, Taylor Momsen och The Pretty Reckless sågs uppträda Bamboozle Music Festival.

Hon såg superhet ut i hennes knähöga stövlar och i hennes korta shorts då hon slog publiken med storm som man säger.

I en intervju som hon nyligen gjorde berättade taylor om hennes låt "Make me wanna die" som kommer vara med i soundtracket i filmen "Kick-Ass".

"Det är en tragisk kärlekssång. Det är Romeo och Julia -  Du kan inte leva utan din älskare så du dör." Det är Pretty Reckless första singel. Vi sköt bara en video för det, men jag vill inte säga för mycket. Det passar låten, det är väldigt mörkt.


Det var allt gossip för mig, puss och ha en fortsatt bra kväll!


Kommentarer
Postat av: madde

svar; Det är så enkelt så det behövs nog inget inlägg haha! Antingen kan man söka på "gickr" eller "gif" på google, eller så gör man som jag, laddar ner photoscape som är ett foto-redigeringsprogram som man laddar ner gratis :) lycka till!

2010-05-03 @ 21:48:01
Postat av: Anna

OMG, älskar eran blogg den är as bra, jag läser den varje dag!

2010-05-04 @ 09:56:07
URL: http://anna.blogg.se/
Postat av: Sofie

hejjsan. tycker om eran blogg, läser den nästan varje dag, men ni borde blogga lite mera! tycker jag, för man vill verkligen läsa!

2010-05-04 @ 09:56:59
Postat av: Nicole

tänk att Taylor Swift kände sig impopulär? vem hade trott det`? :S

2010-05-04 @ 09:57:48
Postat av: Anonym

Nice blogg!

2010-05-04 @ 09:58:17
Postat av: That's me!

Älskar Taylor Momsen!

2010-05-04 @ 09:58:57
URL: http://theoneandonly.blogg.se/
Postat av: En nice person ;)

hej sköön blogg!

2010-05-04 @ 09:59:27
Postat av: Sofia

heej älskar Taylor Momsen, och eran blogg läser den varje dag!

2010-05-04 @ 10:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0