Brun utan sol?

Hejsan!

Såå nu tänkte jag tipsa lite om Brun utan Sol, för jag som har "lite känslig hud" och inte alls blir brun, blir mest röd som en kräfta, så jag använder brun utan sol väldigt mycket, ingen märker ju skillnad det är ju som att gå o sola på solariumet. Jätte bra tycker jag men, det har ju sina brister, vissa brun utan sol krämer STINKER! det luktar skit om vissa, och liksom vad ska man göra annat än att duscha av sig lukten men då försvinner ju brun utan solen. Och då var det ju helt i onödan men nu såg jag på reklam att det har kommit någon sprej från loreal som sägs vara "lukt-fri" vi får väll se om den är lukt fri sen.
Men de som riktigt luktar är..:

+ att den har glitter i sig, man vill väll inte ha massa glitter på kroppen då ser det ju verkligen inte ut som en riktig solbränna!
+ att det ger en gul färg.
Men det positiva med den är att den är färgad från början så man ser vart man har smort in sig,

Nivea's:

För det första så är den vit så då får man gissa sig fram till vart man har smort så att man inte tar för mycket på samma ställe eller missar en fläck det skulle ju vara hur pinsamt som helst.
+ att det tar ungefär en hel natt eller aa innan, man får effekt.
+ att denna luktar också väldigt mycket så näj,



SÅ NU VET NI VILKA SOM NI INTE SKA KÖPA, det finns säkert fler men dessa ska man inte köpa, + att dom e typ lite dyra tror jag,..
ajja PussPuss

Kommentarer
Postat av: Annie

hänt idag då?:P

2010-05-10 @ 06:24:32
URL: http://annielivet.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L E ♥ F O T O B L O G G

Fin blogg! :D Jag använder en jättebra brun utan sol, den luktar som jättegod bodylotion och ger jämn och fin låtsas bränna xD

allt bra me dig? (; <3

2010-05-10 @ 08:45:25
URL: http://vaniline.blogg.se/
Postat av: LIENE

Tack så mycket:D men har tagit en bloggpaus nu.

2010-05-10 @ 16:23:34
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0