Julavslutning! ÄNTLIGen lov!!

hejjhejj.

Nu är det äntligen lov, och jag har fått mina betyg, dom var bra tyckte jag själv, men aa.
Har käkat på Akropolis idag med tjejerna, Super go' mat , kommer att gå dit mycket oftare nu!
efter det, gick vi typ på stan As läänge, jag köpte nytt "näs smycke" hahah.



- Detta är våran Julavslutning, det är Mr.svensson som sjunger och så är det Mr.Pittman och Mr.Fowdler som är Backup singers ( dom två i klänning)många av er vet säkert inte vilka det är men iallfall :P




- hahah mathilda, rätt suddig bild och så ser hon ut som en kines typ. hahahah sorry.



- tjejerna på Akropolis (asso jag tror seriöst att jag stavar fel hahah )



- hahha moffa upp all mat. Det va så gott, hiih ;)



- ida och emma men ida kännde inte för att visa sig på den bilden  ( så hon ser ut som en mumie nu ) , -.-



- de älskade JETSET klockorna. <3

GOD NÄSTAN JUL!!

pussar MALIN!





Kommentarer
Postat av: mathii

du stava fel på mr.pitman och mr.fowler -.- haha xD

2009-12-18 @ 17:54:22
Postat av: maalin

hahhaha, sorry people :P stavade fel -.-

2009-12-18 @ 21:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0