Snälla jag !

Hejhej, jag och syrran har fixat en överaskning till våran "kompis" haha. Hoppas hon blir riktigt glad :) Ni kan hitta min syrras inlägg ---> HÄR <--- Kan visa överaskningen senare när hon har fått den.

Imorn drar vi iallafall till SKARA! Yippie det kommer bli jättekul att spendera några dagar i tält med tjejerna haha. Idag fyllde ju malin år så jag och sabbe gav henne en tårta höhö. Och så planerade vi allt det sista inför resan. Kommer bli massa godis och chips hehe.



Det kanske blir något inlägg imorron annars ses vi på
lördag :P Det kommer nog bli massa bilder under skara dagarna
så det betyder massa bloggning sen.

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

Säljer en otroligt söt rosa klänning i bloggen. Helt ny! 100 kr kika in och se om den kanske skulle vara ngt för dig (:

kramis

2010-07-07 @ 17:51:14
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: fotografering av isabell petersson

är allt bra med dig idag? =)

2010-07-08 @ 22:37:04
URL: http://bellaisit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0