??!


För er som inte ser så står det:
Hur kan du ha såna glasögon :O
jag vet att vi är kompisar och så men hur fan kan du !
det var så förra året !!
vet inte om jag vill blogga med dej mer om du har såna glasögon :OO


Kolllade just igenom lite kommentarer och ursäkta men vem gör nått sånt här? Fattar ni väl själva att ja inte skulle säga till min kompis eller? Otroligt omoget att skriva att kommentaren var från mej. Om dom tycker att Malins brillor är fula kan dom väl stå för det själva annars behöver dom inte säga nått alls! Desutom har jag shutter shades själv. Och om jag skulle tycka dom var fula skulle jag verkligen inte ta upp det i bloggen. Jag skulle inte säga nått alls för det är väl malins val om hon vill ha dom eller inte. Malin har sin vilja och sin stil och jag har min egna. Jag respekterar faktiskt andra och skulle inte skriva dumma saker om folk i en blogg så att hela sverige skulle kunna se det?!

SÅ TÄNK ER FÖR INNAN NI GÖR DUMMA SAKER! OCH SKA NI GÖRA NÅGOT ELAKT FÅR NI STÅ FÖR DET SJÄLVA !!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0