091221

hejj hejj bloggen!!!

Gud vilket härligt väder det är ute, har varit ute och lattjat i snön (Y) måste ju passa på.
Just nu kollar jag på Jul med Anna Anka ellr vad hennes program nu heter , hahah måste verkligen kolla upp det. Hahah vad coool hon är!

Idag har jag faktiskt julbakat, det blev jätte mumsigt! OCH PEOPLE DET ÄR JULAFTON OM 3 DAGAR!!!

- OCH LILLA JAG HAR FORTAFARANDE INTE HANDLAT JULKLAPPAR KLART. GUUD!

jahha, vad har jag gjort idag förutom sovit bort hela dagen, orkade inte gå upp så jag stannade i sängen och kollade på film, The haunted Mansion - usch en riktig rysare hahah, nää det är en komedi . åldersgräns: 11.




- boooh läskigt va??

nämen hahah, Anna Anka och hennes brosk, hennes teori är ju att: hajar har brosk ellr något sånnt och dom får aldrig sjukdomar eller något sånnt och då tänker Anna att om hon då äter brosk då skyddar hon sig mot sjukdomar och allt det där , hahah coool teori.

Pusspuss Malin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0