Röda klänningar - tummen upp!

HejjHejj.

Julafton IMORGON! ska bli jätte kul och få öppna alla julklappar!! Hahha visste ni att Anna Ankas jul visas kl.15.00 på julafton på kanal 3, hahah, även om jag gillar anna anka så tittar man ju hellre på Jul med kalle och hans vänner!

Okej, så vad ska man nu ha på sig på julafton, själv har jag inte hunnit köpt något att ha på mig på julafton för alla pengar har gått åt till julklappar!, uusch så nu är jag fattig .
Nej, men självklart ska man har rött på sig på julafton det är ett måste, hahah nej det är det inte men aaa.


 
den första klänningen är ifrån nellys.com och den andra är ifrån:  Acne/Brownsfashion.com



Liksom kom igen det är så ut-tjatat, när man ser en i familjen ha rutig kjol så får man rysningar..
Till och med jag som lite, Tillochmed Lilla Malin har blivit utsatt för denna hemska kjol , och inte bara en jul nej 5 jular!

Hahah det var allt för mig, PUSSPUSS malin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0