videofyme

Okej så nu ska JAG förklara för ER hur Videofyme fungerar.

På videofyme så är det helt gratis, annars skulle inte vi vara medlemmar där, och det är så att man får betalt för varje video men man får inte mycket pengar det handlar om 0,25 öre per video, och sedan om man nu vill ha pengerna så får man ange sitt kontonummer tror jag att det är, så skickas pengarna till ditt personliga konto.
Okej så på videofyme är det så att man måste skicka en ansökan kan man säga, och det kommer inte upp direkt på sidan man måste klicka på andra grejer för att komma till ansökan.
Så det jag gjorde var att klicka på "LOG IN" den gröna knappen där:




och sedan kommer detta upp, då är det bara att trycka på "REGISTER AN ACCOUNT":



Och sedan "vipps så har man kommit till ansökan, och sen är det bara att fylla i allt, och vänta på svar på e-posten.

Och sedan när man har sitt "konto" på sidan, så är det mycket enkelt, det står på svenska LADDA UPP VIDEO och jaaa. hoppas ni fick veta det ni ville veta .Och det här med lön står också på sidan och det är lätt att hitta.

HAHA ELLER ISTÄLLET FÖR ATT GÖRA ALLT DET DÄR FÖR ATT REGISTRERA ER PÅ VIDEOFYME SÅ KAN NI KLICKA PÅ DEN HÄR LÄNKEN SÅ KOMMER NI DIREKT TILL ANSÖKAN, SMART JAG ÄR VA ?
http://www.videofy.me/register

Kommentarer
Postat av: mathii

ja jätte smart malin haha xD

2010-01-04 @ 20:43:13
URL: http://fashionqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0