Becuse it's burning, i'm burning (8)

Goodmorgon!

Jap, jag e på Böda Sand camping, och jag förstår varför det heter böda sand aa, för jag har sand precis överallt i håret och i kläderna och det värsta är att när man ska duscha så varar varmvattnet bara i fem minuter!!



ajj ajj ajj, som ni ser har jag bränt mig som in i helvete, hade helt glömt bort att man blir skitbränd efter att man badat i saltvatten och sedan ligga i gassande sol på 34 grader! not a good combo!
Men iallafall, den här campingen är as rolig, finns massa saker att göra och fyfan hittade nyss en kackerlacka i en av mat påsarna usch usch usch!!

Böda Sand camping är sveriges STÖRSTA CAMPING, ni skulle sett igår på stranden, jag skulle säga att stranden är längre en 5 kilometer och vi fick gå aaas långt för att ens hitta en liten plats Och vi har träffat massa folk ifrån eskilstuna STENBY, massor!!!

Mn nu ska vi iväg till grannen som är här brevid och käka frukost !
Ha en bra dag alla, och ni soom dör av längtan efter att få se mig ( HOOOOST ) vi ses på Söndag!! :D



Kommentarer
Postat av: emma

vi saknar dig här hemma bruden, vi har mycket att berätta för dig! jag åker ju imorgon till kreta då vi måste träffas när jag kommer hem, puss älskade du!

2010-07-15 @ 10:23:00
URL: http://oliviaochemma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0