100623



Dagens lilla FYND! perfekt att ha en sån till midsommar kvällen ;).
Endast 199:- ( rea pris.) den kostade egentligen 245:- såå wooho har sparat 45 kronor!

Och det här om att mathilda har skrivit den där kommentaren är ju som hon sa, inte sann hon har inte skrivit den. Det är ju lite roligt det hela, vi är inte ens kända, och folk är avundsjuka., egentligen liksom fattar om man e liksom avis på kissie och ger henne elaka kommentarer och massa skit. men kom igen att sänka sig så lågt, lite stördt det hela faktiskt. Men det här e inget jag tar åt mig självklart inte, och jaa du kanske tycker att det var förra årets mode, men SO what. whoo cares! ?, inte jag iallf.
Man ska aldrig ta åt sig av elaka kommentarer på bloggen, för det kommer alltid att finnas , men dom känner ju inte ditt riktiga jag. så WHY EVEN CARE.
ajja det va de jag ville säga bara, och btw, VI KAN SPÅRA DITT IP- NUMMER ( MOHAHA) ( BE AFRAID, engelska för VAR RÄDD) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0