Sommar

Hejhej, imorn är det en ny vecka och inte vilken som helst. Nope utan det är sista veckan i 8an yey. Kommer bli så himlans skönt med sommarlov. Ska åka till skara med malin och sabina och massa annat kul. Imorron är det iallfall student choise vilket är som elevens val fast 2 hela dagar. Då ska jag, malin och sabbe gå på nån tråkig delfin sak -.- Sabbe och malin pallar inte komma men liksom sista veckan kan man inte bara stå ut? Det är avslutning om 5 dagar liksom. Men ajja vill dom inte komma så får jag väl byta till nån annans grupp. Nu ska jag fixa mej lite sen kanske jag slänger in ett par bilder på mina skor som jag skulle visa :D ha en bra kväll puss puss


Har damp solat hela helgen haha. Börjar bli lite brunare va? måste ju vara lite brun o snygg till skolavslutningen så man inte ser ut som ett spöke i klänningen höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0