....!





Miley Cyrus toppar RUBRIKERNA runt om i världen!




Miley Cyrus talar ut om den lesbiska kyssen på Britain’s got talent under hennes framträdande! Och hon skrev: “ Till alla mina fans, tack för allt stöd ni har gett mig. Ibland är ni det enda som håller mig stark! Det finns så många negativa människor där ute som alltid skapar nya problem. Det känns som att underhållnings industrin har blivit som en äcklig tablett!


“ Jag framträdde * Can’t be tamed *, den här veckan i ett av mina favorit pogram här i Uk i Bitain’s got talent. Vilket är helt sant, det var några oooootroliiga framträdanden (men självklart kunde ingen fokusera på det). Jag hade sån tur som fick vara uppe på den scenen. Det som sägs är att jag under mitt framträdande “KYSSTE EN TJEJ” och detta är det senaste att skapa konflikter med.


“Jag lovar er jag kysste henne inte och det är larvigt, att två underhållare inte ens kan få rocka tillsammans utan att det blir massa påhittade rubriker från media. Jag hoppas verkligen att mina fans inte är besvikna på mig för det här, för sanningen är jag gjorde inget fel!


Jag gjorde mitt jobb, jag gick upp dit och framträdde min så gott jag kunde! Jag vill bara få ett slut på detta just nu och säga nått till alla som gör en sån stor grej av det här framträdandet!


“ KOM ÖVER DET! INGENTING HÄNDE!, DEET FIINNS MYYCKET MER VIKTIGA GREJER I VÄRLDEN. Börja fokusera på det istället för att hitta på massa rykten och fokusera lite mer på VÄRLDS FRED! Vi har mycket jobb att göra om vi vill vara här på jorden mycket längre. Gör en förändring! Det skulle inte skada att visa världen lite mer kärlek! X M.”


Då vet vi vad Miley Cyrus fokuserar på Världs Fred, men vilken människa gör inte det!…

Men varför fokusera på världs fred på något som är intill omöjligt, många av mileys fans anser att hon borde göra mer välgöranhet!




(spola fram till 01.08)


Kommentarer
Postat av: Ellinor

asso hon e lite konstig..

2010-06-07 @ 18:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0