Sommar paradis..

TjoolaHopp!

Sitter och kollar på bilder på Mallorca!, vi har funderat på att åka dit i sommar!, HELL YEAH!, typ PARADIS.
kolla liksom,.







Soom jag sa PARADIS!.
Ååh vad skönt det vore kan ni föreställa er, att bara ligga där på stranden eller vid poolen och man kan bara glömma allt, och man blir skit brun på typ en timme. All inclusive hotel, man vaknar och äter en as god frukost buffe, med alla sorters flingor. Du går och lägger dig vid poolkanten och där ligger du hela dan tills det är middags dags. borden står uppdukade med massor av härlig mat, de har gjort konst av frukterna, och det är bara att hugga in i vad du vill. efter middagen tar du en härlig promenad på stranden, eller så är du med på något av hotellets aktiviteter. och samma sak gör du i en hel härlig vecka!,
Det vore nått va!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

ser härligt ut!

2010-06-08 @ 08:09:12
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/
Postat av: Amandah

Tackar. :) Jag har inte sommarlov, är 20 år och går inte i skolan. :P Men är ju arbetslös så söker jobb och tar dagarna som de kommer, svårt att planera något inför sommaren då jag inte vet om jag har jobb eller inte i sommar. :) Själv då? :D

2010-06-08 @ 14:24:42
URL: http://exeggutor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0