DISSAR MSN!

Heej bloggen!

ååh vilken dag, är så himla trött!, I fredags var det ju valborg och då var jag as trött i lördags efter det, och sen i lördags var jag iväg på fest såå nu är jag skit trött!

Men anyways, såå blir jag trött på vissa andra grejer också jävla MSN, man måste ju fan skriva smiley hela jävla tiden, annars är man tydligen sur eller arg eller ledsen eller whatever. och jag hatar MSN seriöst man kan bara vräka ut sig vad som helst, man kan säga h***, b** .Det skulle man aldrig kunna göra i verkligheten, vissa kanske men inte alla.

Och så kan man tydligen snacka och säga hej o skit på msn, men när man fan träffas i verkligheten då säger man fan inte hej, liksom WHAT'S YOUR FUCKING PROBLEM? Liksom typ hela tiden på MSN ba ; Heej, TJENA nanana.... OCH sen så när man ses IN REALITY då gååår man bara förbi som att man fan inte ens existerade. som jag sa WHAT'S YOUR FUCKING PROBLEM?

Och I SWEAR TO GOD, om man säger h*** på msn så ska man fan kunna komma och säga det FACE TO FACE, jag kan säga att jag inte alltid har gjort det jag har säkert sagt massa grejer på msn som jag inte kan stå för.. Och det är det jag är trött på nu. Liksom man kan ju låta bli själv att säga sånnt på msn, men liksom andra är ju helt fucking messt up i huvet! så dom liksom keep on going, men när det väl gäller, ställer dom sig bakom ett träd och ser helt jävla oskyldig ut!

Ledsen för alla svordomar, men jag var tvungen att skriva av mig lite just nu..

Kommentarer
Postat av: ebba - tävling startad

hej, anmäl er gärna till min tävling som jag har starat IDAG. bara sänd en kommentar och så är du med ;D lätt som en plätt!

/love ebba

2010-05-02 @ 17:54:50
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag håller med, jag tycker inte heller om msn!

2010-05-04 @ 10:01:12
Postat av: Sonja

Eller hur, om man ska säga något dumt på msn, så ska man kunna säga det ansikte om ansikte!

2010-05-04 @ 10:03:35
Postat av: Mathilda

hejsan söt blogg!

2010-05-04 @ 10:04:12
URL: http://mathilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0