Shopping in Prag

Här kommer bilder på lite grejer jag köpte i Prag ;)





Äkta gucci väska här då!, nej den är fake :P



plånbok/börs whatever you call it !



Den var ju så himmla söt så jag var tvungen att köpa den , haha fast det blir nog mer som en slapp tröja då .
Och det var jätte billigt där i Prag så jag skulle "rekommendera" att åka dit om man bara ska shoppa, det är ju hur stort som helst, så man hittar ju hur mycket grejer som helst, men nått som jag inte hittade var converse som jag hade planerat att köpa men det fanns inte, tyväärrr.

Kommentarer
Postat av: Kokorochan

svar: hejsan :D jag hittar inte tävlingen du skrev om :O kan du länka? ^^



jättesöt t-shirt förresten :D



kramar<3

/kokorochan

2010-05-17 @ 18:08:36
URL: http://kokorochan.blogg.se/
Postat av: sandra

kika gärna bloggen sötnos, lite längre när kör jag med frågestund & ni kan fråga VAD SOM HELST!!!



pusssss, :)

vi kan följa varandra om du vill!

2010-05-17 @ 18:59:38
Postat av: Virginia

Vilken super söt tröja! :D Hoppas du haft en bra dag :)

2010-05-17 @ 22:01:32
URL: http://viggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0